att älska en sån som du no life-..-

Hej bloggen
sitter här och kollar på Mtv och gör ingeting
Idag ska jag vara hemma och chilla, fan va skön.
Jag har inte hunit blogga på g av att interneten inte funkade.
höhä
jag har haft en skön lov, hoppas ni har haft det.
Men men, snart blir det fest hos mej
fan va skön
längtar så jääääcla mkt
mm, blev väckt på en tisdag morgon-.-
man kan ju få sova längre när man ka sej kl 3 fanxD
men jag viLL BARA säga
till dej här
jag vill ej se dej
men
av det du gjorde mot mej känns mycket
jag kunde nästan ine hitta mej ut från ett svart rum
snälla läs, jag vet verkligen att du älskar mej
men jag vill inte bli sårad en gång till...
du har sårat tillräckligt
du går och tar en annan än mej
jag va med dej i 7/9månader nu
men du svek mej
du gjorde det h*n sa att du skulle
det gjorde fett ont
fattaru?
Och nu eftersom H*N gick
så har du inget val förotum att komma
tillbaka till mej
det känns inte bra
men du finns i mitt hjäärta som min barnsomdvän
du och jag
barndomsvän 4ever
du ska bara veta hur det känns
jag förstod att du älskade mej
efter en ren krossad spegeln av dej

//Aphinya

Kommentarer
Postat av: Anonym

provocerar du eller kan du bara inte svenska? haha

2010-11-03 @ 18:18:39
Postat av: Anonym

din lilla horunge, håll din käft!

2010-11-04 @ 09:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0