Hejhej bloggen. Hann inte blogga idag, jag måste plugga! Hade ingen tid för bloggen! Just nu sitter jag här och typ chattar och webbar med folk, jag bloggar från rasmums iPhone 4, den är platt och small som han<3 jag vill bara säga du är världens finaste pojkvänen älskling, även om du hejar på Liverpool, så älskar jag dej oavsett vad<3 du och jag för alltid tillsammans, ingen och inget kan komma emellan oss två, när jag är med dej så stannar tiden still, vi behöver inte stressa, för vi har all tid vi behöver<3 you are My bbby<3 Love you<3 jag kommer aldrig att svika dej mer My bubi<3 men idag har jag varit med Ella Kevin Rasmus, Fett kul-.-' skit kallt ute fan, jag måste köpa lite vinter saker:( men har inga pengar faaaaaan-.-' men ska bubidududu nu <3333 puss och kram //Aphinya
Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan!!!!

ÄLSKAR DIN BLOGG

2010-11-08 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback

RSS 2.0