dAGENS






Outfit och Facelook
träja- H&M
Jacka- fick den
tröja vit- H&M
Byxor- Vero mode
flätan gjorde jag den själv :P hiss :D?

Hej

hejsan igen
jag bloggade inte igår för att jag inte hann
jag hade mycket att göra.
men nu bloggar jag, och det är lov!
fett skön med lov, det är bäsyt!
mitt lov kommer bli as bäst!
men just nu sitter jag hemma hos Rasmus och ska dra till
tc..
i skär var det en lääsare som kom fram^^
fett gullig, hon kunde inte säga mitt namn.
hon sa phinya hahah
men gullig
hon vågade komma fram medans andra bah
står där och glor-.-
men nu ska jag dra nu:P
puss

gästbloggar

tja, det jag som är Aphinyas kompis.
Alltså Rasmus.
Aphinya orkade inte blogga för hon skulle...
plugga tror jag:P
Men jag vet inte vad jag ska blogga om :O
men jag kan berätta lite om skolan.
m, idag hade jag ett prov, vet inte varför.
men kul var det inte, man fick sitta i eget rum..
Tråkigt med skola, men rolig med gratis datorer:P
haha, idag ska jag följa med min bror och kolla
när han tränar flickor 97or, i liljeholmshallen:P
Jag ska också bli en tränare, det kul att vara det.
men aphinya ville att jag skulle lägga ut, dagens outfit
så..här kommer den



tröja - H&M
byxor - gi nånting hon sa

tjadå

200 mail?

Problem med kommentar rutan på min blogg..
200mail igår, och idag 300...
gud..
hur ska jag hantera detta?
Många vill vinna, kanske tar jag bort..
tråkigt att blogg.se inte funkar, eller era datorer..
min blogg eller er datorer..
har fått jäkligt många kommenterarer men det gåt inte at godkänna
man bah wtf...
aja, men jag kanske slutar plugga..
pallar inte med bloggen
det är blogg.se fel!:@

Tävling pg







★ Gå in på nelly.com och välj vilken plagg du vill

★ Alla kan tävla t.o.m de som inte ha blogg

★ länka min blogg om du vill ha större chans, eller

länka mej på Facebook(Aphinya allas dotter sawaengchai)

★ trcyk på *följ blogvin*

★ jAG LOTTAR ut två st den 14/11-10

lycka till, glöm ej namn och bloggandress ni som har blogg,
de som inte har lämna gärna din e.post!
jag önskar alla lycka till! puss

tääävling dags★







★ Gå in på nelly.com och välj vilken plagg du vill

★ Alla kan tävla t.o.m de som inte ha blogg

★ länka min blogg om du vill ha större chans, eller

länka mej på Facebook(Aphinya allas dotter sawaengchai)

★ trcyk på *följ blogvin*

★ jAG LOTTAR ut två st den 14/11-10

lycka till, glöm ej namn och bloggandress ni som har blogg,
de som inte har lämna gärna din e.post!
jag önskar alla lycka till! puss

hemma från skolan nu

hejhej
sitter här och lyssnar på music :P
kul, men snar ska jag ut och möta min
baby Alexander, nääh skoja, min kompis :P
och sen ska jag på träning, kul!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om..
men en sak i skolan jag hatar
och inte bara jag
det är när nån är sur utan en anledning och
GLOR PÅ DEN HELA TIDEN-.-
hatar såna...
fattar ingeting bara
det vill jag säga!
imorgon ska jag ha en tävling, där man
kan välja vilken plagg man vill;)
men jag tror att jag börjar med tävlingen idag :P
mer info kommer snart

//Aphinya

<3 älskar låten <3

hatar såna folk

En person jag hatar
och inte kan säga emot

Det finns en person i världen jag hatar
man kan tydligen inte säga emot henne.
i 4år har jag känt henne, och samma stil hela tiden.
Hon kan verkligen inte hålla sin jävla käft
När jag försöker rätta den personen, säger hon
ah, bra sverige du har Aphinya
vadå bra sverige, jag kan ju bättre vad du än kan.
Jag uppför  mej som en person, jag uppför mej inte som
en jävla bitch!
Och leker dumt och frpgar saker man inte
kan svara på..
jag tror att den personen borde skaffa sej ett liv..
Och inte ha för mycket luft...
personen säger satt jag är rädd?
så är det inte..
Jag är inte född men bråk i hjärtat
jag har aldrig slagit nån sen jag föddes..
jag har aldtig lärt mej att slåss eller bråka..
jag hatar att bråka och slåss..
Jag hoppas att jag aldrig kommer slå nån heller..
hoppas..
men det är så svårt att klara sitt liv med nån
som alltid vill ha bråk med mej..
och vissa personer säger att
nånting som jag inte är...
Jag klarar inte mer med personen..
jag vill bara säga åt henne att hålla
hennes kommenterarer för sej själv..
Ibland sviker hon mina vänner, det är inte ett dugg kul..
Ja, hon är en tjej..
jag tror dock att mina vänner säger emot henne. men de vill göra det
de vill inte ha problem, de vill ha frihet!
Hon kan fan hämta folk på oss...
man bah..
eeh, varför hämtar du folk? feg?
mm...
jag hatar folk som hämtar sina kusiner/vänner på
en, när de inte ens blnadad i det!
Jag tycker att det väldigt fegt att hämta folk på en..
det har hänt massoe gånger hos mej
men jag är själv med 7personer..
vad gör de på mej?
ingeting..
de tar bara ett snack..
man fattar ju inte ens vad de säger
för de snackar inte ens svenska
de snackade nog franska..
men aja..
det inte bara en jag anckar om nu..
men jag palar verkligen ...
hejdå

hej och sry

hejsan^^ hade ej haft tid med att blogga ;O
Ella sov över i fredas ochs en gick vi upp kl 8 och åkte till
lje och träffade Rasmus from och kollade på Rasmus from när han spelade
och och och och
nä bah skoja har tråkigt just nu :P
ahmen jag hann inte blogga i fredas och lördag :P
I lördas va jag upptagen hela dan, Alex skulle blogga åt mej-.-
men han visste ej hur man gjorde så, gööligt :P
Idag hade vi 2håltimmar, fett kul XD
thahahahahhahaha, jag kan inte sluta garva XD

sry men jag orkar inte blogga så jag  lägger upp
lite bilder :p

bilder;






orkar ej lägga upp flera bilder
puss

Ella ska sovah över

hej
´kanske inte bloggar mycket, för jag måste dra snart!
Jag ska till min hemspråk, sen blir min kväll nice :P
tahahha, men idag ska Ella soav över hos mej, fett kulare ;P
Kommer nog har hela rummmet för oss själva, hah^^
Men nice, det snöade idag!
SKir, va det va kallt!
kallt som fan!

bilder:


Gunna Mubina jag Ella

Sophi<3

Ella <3 fett fin<3

jag -.-

mina!!!!!!!!!!


Va ej berädd ^^ men
alla dom här är ej omgjorda så ni vet
men måste dra nu
pöss


älskar lååååtenm <3

MIN TJEJ!



//RSandström

Tjja!

Jag heter Alexjandros:P
kvart, Chilénare cuban, Latin Finsk/svensk
bott här i 3 år och flyttat från Chile hit och dit, så
man kan säga att jag bara bott hät 4år:D
Födddes i finland, och flytta till Stockholm!
Och gick samma dagis som rasmus,
och fotboll:P
Rasmus bästa kompis, han ville inte blogga så..
jag fick det istället :D
Han sitter och pluggar nog, men jag gör ingeting just nu.
Jag går samma skola som Rasmus,
har aldrig bloggat förr.
Men har aldrig sett så många läsare heller..
Jag tror att jag känner en kändis,
Rasmus tjej är känd!
Men iförsig så måste jag också plugga,
så..
Jag får väl ta den tiden för Aphinyas skull,
inte för att jag känner henne.
Men hon verkligen trevlig tjej, både söt och snäll!
Hoppas satt jag inte bloggar mycket,
för när man tror att man mångar mycket
bloggar man lite, som Rasmus sa nyss!
En sak alla borde veta!
Att det finns folk som går runt
HÄR! I Hornstull och
säger
- Jag är 16år, jag är halv Chilenare kvart Cuban/Latin/svensk
Men så är man
- Helsvensk, 12år, Föddes här!
97a alltså.
Jag känner verkligen lite som en sak,
när man vet det!
Men Jag blev ledsen efter en tjej sa,
hon har inte bara åt killen, men flera!
Hur fan kan man göra så, man har ju falsk-vänskap,
det är också att man går till en annanas bästis och säger
- Nej men kom, vi går
Jag är sur på henne, kan inte du också vara det?
Jag vill inte vara med henne!
Hon är ju kär i killen jag är kär i!
 Så blir personen det hon sa,
också får personen veta det,
så blir all knas!
Och hon kan ju dra åt helvete och tjejen som
tror på henne, borde verkligen inte vara med henne!
Eller inte lita på henne mer!
Jag kan inte förlklara, men hoppas ni fattar!

Såna personer hatar jag!
verkligen. hat hat hat!
Jag kanske skriver dålig just nu, för jag är ledsen för det
hon gjorde mot mig/mina vänner!


Bjuder på låten, gillar eller älskar den :P
Lyssnar på den nu :D

Aphinya är cool!
Hhittade bilden i rasmus datorn :P

Tjadå! -
RasmusAlexjandros

Hade ej tid

Hej
jag hade verkligen inte tid med att blogga
jag var verkligen upptagen!
men nu är jag här igen, jag ska snart på träning!
Och det finns lite saker som jag kommer att ta upp imorgon,
och Hade utvackligssamtal igår och va med Ella :P
Såg en snygg kille, men tjejen va ful -.-'
Ahmen, sen gick vi hem och hon ska sova över på fredag
fett nice
:P
Snart blir det fest :)
lännnnngtarrrrr <3
kommer bi skit kul, men det ju alltid det:P
Och vill säga att jag har en  annan blogg
som jag bloggar med 2tjejr :P
jag länkar den sen när jag har fixat om den lite :P
men jag måste äta :P
herrååh

Sjuk

Sitter hemma och kollar på farsan
uucsh vad det låter mycket, av hemmaljudet!
Men har skit ont i huvuvdet och halsen, jag kan inte ens prata!
men tack alla läsare!
ni har gjort mej glad, och välkomna nya läsare!

brukar inte ha så många, eller bara några
gånger!
tack!
men ska fortsötta kolla på filmen  och leta efter min monil:P
har letat sen imorse, så den på min sång :P
men sen försvann den --.--
men hejdå, puss<3

dagens fråga


Ska jag spela in min röst med den här låten tycker ni:P?

ska åka hem snarttt

Hejhej alla söta läsare
nu sitter jag här och lyssnar på music.
KOm hem nyss från en tur i skogen, thaha:P
jag/vi gick vilse i skogen och såg
älgbajs och fotskpår:P
Kul att se, tur att man heller inte blir sjuten :P
men jag åker hem snart,
jag lägger upp nya bilder imorgon,
jag är stolt fotograf!
Vissa vill att jag ska ha en tävling,
vill ni det :P?
t.ex den som vinner får ett par uggs
från en hemsida :P
och andra plats får en armband
trejde får en länkaing :P
vad tycker ni?
ska jag ha så, eller veckans blogg:P?
hjälp mej!
tipsa mej, jag kommer strax att byta hotmail:P
och fixa satt allt är ny:O
design också:P
men ni får har en bra söndag!
ovh flickor 97
vinn nu!'
jag hejar på er! <3


//Aåphinyaa

vaknat som gott

Hejsan^^
vaknade nyss, och åt frukost :p
MUMS!
Snart ska vi ut och plocka svmap,
elller nåt ^^
För att det ska vara så på en lördag, men
det kallt här i Småland!
men solen skiner skit fin,
och snart ska jag leka men 2hundar:P
göölliga, men
hä'r finns det 2hästar
2hundar
1kanin :P
Göööölliga<3
Men min lördag kommer bli underbar,
förlåt mej alla som skickar in idolbilder..
jag kan inte lägga upp dom just nu,
jag kan inte spara mina bilder
här:P
men när jag kommer hem lovar jag, och visst
kan jag visa min gamla stanstiik



visst, men ska dra nu^^
hare bra nu puss!

BTW: Oksana Ortega är bäst//Dt

Sitter och sjunger

Hejhej
är i småland nu, så skööön!
6timmars resa är inte okej, tahha XD
käkade hela tiden och sov-.-
(jag börja säga käkaXD)
Men ah, idag har jag inte gjort nåt spec :P
och ser mina stanstik, den går verkligen högre o högre .;O
tack alla läsare, verkligen skön att ni hittar min blogg :P
Tipsar min blogg gärna, och design och så kan jag fixa det med^^
Men jag kanske inte fixar så bra, men fin :P
har fixat 6blogger men^^
de blev nöjda :P
Aja, och det kostar inte för mej:)
Men jag ska nu läsa lite
blogger :P

och kan ni tipsa mej nåra
bloggnamn åt mej?
jag och Ella Hanna ska börja
blogga tillsammans :P
Kul?
meeen hjälp, vad tycker ni att den ska heta :P?

men vi får höras puss <3

2håltimme för mej

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
sitter hemma hos en kompis nu, snart ska
vi ut och hitta på nåt typ^^
Ahmen, idag hade jag två håltimmar!
fyfan, vad det va kul!
Men ändå hade jag tråkigt för att vi inte hade
nåt att göra^^
men jag hinner inte blogga så mycket, datorn dör
snart<3

lika eller hur?



lika de är^^
kolla på munnen och näsa och ögonen <3
skit söta både två<3

skoooooooooooolan prov what-.-

NU är jag hemma, jag sitter här och e hemma och äter
mat..
jag skulle vara med på bollprofil, men ont i min häl..
eller vad det heter, men ska dra till skolkan
det prov idag på´kemi
önskar mej lycko

mus


jacka- ponit zero byxor- H&M tröja- hogalidsskoan linne-åhlens tröja 94- H&M

Katt


 
nu sitter vi här och lyssnar på music!
TREVLIIIIIIIIIGT!
mmh, vet:P
Men snart ska vi dra till
draken och göra våra läxor..
fuck, det är prov imorgon på kemi!
Jag kommer verkligen få ig..
jag har aldrig fattat nånting då-.-
eller jag lyssnar dålig på lektioner bara
men ah :P
idag fick jag 2hål lektioner, men
gick inte hem,,
jag gick med på franska istället för att gå hem ^^
Jag tycker att Oksana är lite kulmpig elelr vad man ska säga,
men hon puttade en kille som drack kaffe ,
så han sprutade ut all kaffe i munnenXD!!
TAHAHAHHA
SEN puttade hon en gamlig, hon ville nog att han skulle gå
snabbare XD
thaghaahahahah, fyfan va rolig XD
nu måste vi tagga
pussssssssssssssssssss

Ellas och Min outfit of today



Jeans - H&M 199kr
kofta - top shop 199kr
vit tröja - Gina99kr
själ - från mamma

min.
byxor 96 -g star 1099kr (rea 200 kr)
linne - Åhlens 2 för 100 kr
tröja 94 - från H&M

Vår oooooooooooutfiiiiiiit//
Ella och APhinya

BILDER (Ta din tid)


jag tahhaha XD
'





Ella och Hanna thahaha <3

Finaste bilden på oss tre<333

rumpaaaaaaah

vi har "köpt" helly-kityy varmare <3

Vi åt enorma vindruvor



eh..jag och hanna va rädda
för jag råkade hänga på stolen
så sen blev lös eller hur jag ska förklara det
men exakt vid det, tog min mobil kort XD

Satt fel hål-.-


posar lite :P
'
Älskar dej bästevään <3

Ella klättrar

Fina Ella<3

dansar lite

tahahahha, de gungade eller vad det
heter på en sak XD
vene vad
men en leksak iförsej XD

Älskar dej fina Ella <3

puss med Hanna <3

mode, ni vet :P


kolla på hanna
tahhahahahahahahaha

du är så fin bästiiis

VI ÄR FINA!!!!

ängel
finns flera
(från igår)

Cici min fina älskliiiing <3

min sötnuusar<3

Jag och Claudia, fin gullunge <3

Myslördag kallas det!

Inga kan VARA COOLARE än
dom hära coolingarna!

MIn ängel och jag!
gulliga oss, älskar bilden<3

usch..ser tjock ut!!!!!!

fina dej <3

ser tjock uuuut :((
Men Ebba thaha XD
Fina alla blevv!!



:O

fin bild<3
Cici tog med sej potatis^^
(tjejkväll, super kul THEA!)

<Match>

Ebba springer, fett cool bild!

VI VANN!!!!!!! 6-1!!




Matc!! Vi vann!!
HIF ÄGER!!!


//Aphinya


tråkig, jag vet

Hej alla läsare!
ooooh, så gullig läsare!
en liten tje kom fram till mej och fråga om hon
fick en kram och en aotugraf!
men ingen bild:(
både hon och jag har slut på batteri :(
va synD!
Jag vill ha en sestem kamera nu!!!!!!!!
men aja, haft kul i skolan!
skit kul.. vet inte varför, men pallar verkligen inte blogga
så förlåååååååååt, jag måste ladda upp bilder :P

hemma igennn

Hejsan
igår var jag hos min kompis, det var en tjekväll:P
Kul där, jag blev väldigt njöd!
Och grattis min fina Thea, och haft en skön natt!
sov mellan 3 till 8 XD
men ah, skit kul vill jag säga!
går inte lägga upp bilder fan!!!??
Det tar ju 1år att ladda upp...
men ah, ja lägger upp bilderna när
det går och kan!
men idag haft det skit kul Med Hanna och Ella, tahhaha:P
Sjöng överallt, och sen såg vi Alexander XD
En kille, som är Rasmus bror XD
vi förföljde honom, skit kul XD men usch, va han va tyst-.-
men han gymmar, grym :P
Men sen åkte vi till MAritorget och typ ropade,
*åååh romeo*
under rasmus lägenhet XD
fyfan, va dålig XD
Men jagvar väldigt tyst, tänk om han kstar ner sin tv?!
Men usch, vadå jag och han...
blää...
men jag har färgat håret blont idag, och
hade färgade sitt hår röd XD
Ella typ gapade när hon såg oss XD
thahahahahahha, kul dag XD
men nu sitter jag/vi oc messar med Rasmus XD
och typ säger att Elina tycker
om Otrevliga kilar XD
tahahahahahahhaaha, kul XD men jag
lägger upp bilder senare! eller imorgon,
om jag hinner :PPppPppppP

Jag måste dra nu, puss <3

tjejkväll/ut med hannaÖsterberg

Nu ska jag ut, och träffa hanna
:P
Jag bloggar liiite senare, och tack för alla
besökare igår
skit stolt <3
men jag kommer hem och bloggar sen jag lovar <3

2/3:e gången

Hejhej bloggeeen ^^
jag sitter här och lyssnar på music,
det är skit kul XD
Idag var det kul i skolan, fast dålig..
blev utslängd av Erik min mentor för att jag
rullade runt i salen (jag va tyst)
men sen sa han att jag skulle gå t bron :(
jag orkade inte så, satt i toan och messade
och spelade spel XD
tahahah, blev utsälngd av Erland min lärare
igår..
för att jag undrade vad
"rulla tungan" va :)
det va kul att veta, men iaf ni
undarar vet jag fortfarande vad rulla tungan betyder XD
thahahah, men idag var jag verkligen
galen i *V*
Jag Oksana min gulliga
bästis sedan 3:an,
vi blev galna :P
sen fick vi veta attt T också är pip i V :P
DEt visste inte vi, men guuuuud
han e såååå "*******************"
Jag dör^^
jag hinner inte blogga mycket, för jag måste äta mat..
puss och kram :P

Dagens låt nä dagens låtar


 



//Aphinya
förlåt att det bara rapp/hiphop, gillar älskar
hiphop/rapp <3

Usch i hate it

Ugh, I hate people who talk shit behind your back at me ..
Anyone who says talking to it so it gets angry even dissing me,
If I could rule the world, I would like to make it so that people
should keep his jaw, instead of saying one way shit about that person.
But I'm talking too, so I should not have so much air!
When I talk shit I say in all cases not that it should be mad at the shit I'm talking about!
But it makes the person I look at now,
it says things that I really do not understand why it does it ..
Aaah but over with it, I do not believe that my readers to do so ..
apparently there are ugly and freak in the head if I may say so, it is really ugly ... you can not be friends with that person then ..
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuglyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

ingen vet vem jag skriver till, den läser inte blogg
eller vem vet..kanske får en dum kommentar av den

Jag tog på engelska för jag kunde skriva det, så kul..
hade alla rätt förutom sur/arg :P
men jag tycker verkligen att den borde sluta, den
kan inte hålla på så hela tiden..
det finns alltid nån som kommer till mej pch säger det..
det dålig..

//Aphinya

TJA

Nu är jag gäst, och alla vet vem jag är..
Jag är killen alla älskar..
Aphinya bad mig blogga tydligen, hon
mådde dålig.
Hon är nog sjuk, eller det kan
vara nåt annat!
Jag är verkligen glad att jag är
i Sverige igen, jag var borta i
Tyskland med min klass:P
Skit nice, skolan fick betala
sen åkte vi till Hawii,
där såg vi massor med
sexy mama, nej bara skoja.
Skolan fick betala en resa till Tyskland åt oss,
det var så kul.¨

Och Aphinya hälsar er, rösta på henne i veckans blogg!
för ingen har gjort det, och tråkigt ser det ut som!
Men nu måste jag dra åt helvete med rasmus!
Tja då

Aphinyas Outfit



Idag har hon
svarta byxor från H&M
klänning som är inlägg in i byxorna från Weart it
och Skärp har hon fått
och hennes vanliga klocka

Jag skulle blogga åt min tjej idag, och det är
otroligt tråkigt att blogga hhär..
hennes besökare dödar mina ögon,
men jag ska nog dra och käka nu
så, hoppas ni alla har en trevligt Tisdag!
Tjadå

:P

hejhej, nu e jag hos min kille :P
jag ska snart på en träning..
så.. jag hinner inte blogga så mycket
så hoppas ni har en bra dag och glöm inte att rösta på mej..
http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5

Rööösta så får ni länkking till er blogg


http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5
http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5
http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5
http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5
http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5
http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5
http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5
http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5
http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5
http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5
http://lolad.se/2010/october/rosta.html?_tmp=cebf986978ad2a67f54ab8c6706c204654b5d2a5

Jag tycker att ni som läser min blogg ska
rösta på mej, sen kan ni får en länking:)
Det lovar jag^^
SÅ rööösta fram mej nu!

vad jag har gjort...

tjatja bloggeeen
nu sitter jag och lyssnar på "hey soul sister"och sjunger med lite
thihi
men igår hann jag inte blogga för att jag åkte hem från
Farmor
så hann jag inte blogga riktigt..
så förlåt mej alla söthisar
men idag var jag inne i Fynda
vir mitt hus, och kikade in
så hittade jag lösögonfransar för 20kr och naglar för
10/15 kr
så jävla skön asso hahaha
men m, en sak ni inte visste om mej^^
att jag reeed på en häst, det
var rolig men läskigt :O
thaha, hos farmor var det
2ponny i hennes trädgård
5katter ny föda
1hund
ett ZOO
thahahah
saknar farmor, vill åka dit imorgon
och sen var de god mat!!
menmen, nu måste jag verkligen dra..
kram
förlåt att jag bloggar konstigt

Dagens..




vit tröja - H&M
Byxor- Gina
Skärp- fått
klocka- guld fynd
tröja svart- bulgarien/fått
örhängen- glitter

köpt



1 lösögonfransar
20kr ffrån fynda, och det var
där Kissies köpte så alla vet
2pennor
1lösnagel rosa med blommor
bara det

lördaaaaaaaagh

Nu sitter jag här och chattar med Vikruudi..:P
Och jaaaag saknat min papa/bror vad nu han e för mej
ahmen snart ska jag åka över till min FArbror och mysa där lite
och fått massor med kläder av Farbrors sambo.
hihi
tycker att hon är sååååå snäll^^
Men nu måste jag verkligen dra, och vaa?
jag fått 56smygbilder..
man bah, vah :P

//Aphinya

mot hedmora

Tjatja alla läsare
nu, snart ska jag åka mot hedmora
kul ska det bli
hoppas att jag ser nåra läsare
på tåget
våga komma fram:P
menmen, nu ska jag börja duscha
och välja vad jag ska ha på mej..
och únder hegen kommer jag inte att blogga
jag kommer inte ha tid med det riktigt¨
man vet ju inte eller hr:P?
men nu måste jag dra, kram

FReeedaaag

Tjatja^^
Ska börja skriva Tjatja nu;P
har fått det väldigt mycket i huvudet..
Men jaja
idag har jag haft det så hiimla kul i skolan idag
och jag vet inte varför
men jag är min i skolkattalogen
asso själv bild, thihi:PPPPppPPP
Thihihihihihihi
assssss kul
idag fick jag tilbaka provet'
och jag fick * och det var kul
man kunde få **
men ...
jaja
jag fick inte berätta så mycket av vad som hände
det kan bli för långt..
men kul har jag haft :P
Sen hade vi svenska förhör, den fick jag nig as bra
pluggade mycket igår :)
Imorgon ska jag åka till favoriiit,
ska åka till farmor och farfar och massa andra där
en sak jag vill säga om Farmor och Farfars mat,
JÄTTEGOOOD
min farfar och farmor lagar så himla go mat
jag äter och äter
kan inte sluta
och min andra favoriit
Lukas, farmors fina hund ^^
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR
nu ska jag möta upp andra och går på min dans ^^
puss alla^^

ge mej mer


 Den säger mej så jävla mycket...
om mej asso :P

RSS 2.0