sjuk fortfarande

hejhej
hann inte blogga så mycket, jag är sjuk:(
ont i huvudet, nu sitter jag och kollar på Mtv med min älskling <3
Förlåt att jag inte svara på era kommententarer:(
pallar verkligen , men nu lovar jag att hålla min blogg uppdaterad!
och glöm inte, om du verkligen gillar min blogg så
följ min blogg via blogvin!
bloglovin
men, hoppas satt ni hade en bra farsdag igår!
för det hade jag, hade verkligen trevlig!
gav pappa en Elvis kopp:P
min syrra gav honom typ 2kapan/vin glass ;D
jag blev nöjd, det finns en "pappa" kvar jag behöver ge
min krälek till, men hur kan jag göra det utan att han finns..
Han är min morfar men kallar honom min pappa, han tog han om mej
sen jag föddes..
Min riktiga pappa drog när jag va 3år, det va då hjärtans ljus släckte..
miss him..
men borde inte göra det, för han lämnade mej..
tror att väldigt många av oss männinkos har blivit lämnad av sin pappa
när man va liten!
men man får hoppas satt man hade en bra dag!
kramar Aphinya

Kommentarer
Postat av: annie

söt:)

2011-01-05 @ 23:42:20
URL: http://aaniiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0