BILDER (Ta din tid)


jag tahhaha XD
'





Ella och Hanna thahaha <3

Finaste bilden på oss tre<333

rumpaaaaaaah

vi har "köpt" helly-kityy varmare <3

Vi åt enorma vindruvor



eh..jag och hanna va rädda
för jag råkade hänga på stolen
så sen blev lös eller hur jag ska förklara det
men exakt vid det, tog min mobil kort XD

Satt fel hål-.-


posar lite :P
'
Älskar dej bästevään <3

Ella klättrar

Fina Ella<3

dansar lite

tahahahha, de gungade eller vad det
heter på en sak XD
vene vad
men en leksak iförsej XD

Älskar dej fina Ella <3

puss med Hanna <3

mode, ni vet :P


kolla på hanna
tahhahahahahahahaha

du är så fin bästiiis

VI ÄR FINA!!!!

ängel
finns flera
(från igår)

Cici min fina älskliiiing <3

min sötnuusar<3

Jag och Claudia, fin gullunge <3

Myslördag kallas det!

Inga kan VARA COOLARE än
dom hära coolingarna!

MIn ängel och jag!
gulliga oss, älskar bilden<3

usch..ser tjock ut!!!!!!

fina dej <3

ser tjock uuuut :((
Men Ebba thaha XD
Fina alla blevv!!



:O

fin bild<3
Cici tog med sej potatis^^
(tjejkväll, super kul THEA!)

<Match>

Ebba springer, fett cool bild!

VI VANN!!!!!!! 6-1!!




Matc!! Vi vann!!
HIF ÄGER!!!


//Aphinya


Kommentarer
Postat av: Alex

Tog min tid! Mer än min livstid! Hur många bilder var det.. Jag dog nästan när jag skulle kolla..:o

2010-10-11 @ 18:02:56
Postat av: Gt

Fail

2010-10-11 @ 18:03:14
Postat av: Anonym

Fina bilder!

2010-10-11 @ 20:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0