hemma igennn

Hejsan
igår var jag hos min kompis, det var en tjekväll:P
Kul där, jag blev väldigt njöd!
Och grattis min fina Thea, och haft en skön natt!
sov mellan 3 till 8 XD
men ah, skit kul vill jag säga!
går inte lägga upp bilder fan!!!??
Det tar ju 1år att ladda upp...
men ah, ja lägger upp bilderna när
det går och kan!
men idag haft det skit kul Med Hanna och Ella, tahhaha:P
Sjöng överallt, och sen såg vi Alexander XD
En kille, som är Rasmus bror XD
vi förföljde honom, skit kul XD men usch, va han va tyst-.-
men han gymmar, grym :P
Men sen åkte vi till MAritorget och typ ropade,
*åååh romeo*
under rasmus lägenhet XD
fyfan, va dålig XD
Men jagvar väldigt tyst, tänk om han kstar ner sin tv?!
Men usch, vadå jag och han...
blää...
men jag har färgat håret blont idag, och
hade färgade sitt hår röd XD
Ella typ gapade när hon såg oss XD
thahahahahahha, kul dag XD
men nu sitter jag/vi oc messar med Rasmus XD
och typ säger att Elina tycker
om Otrevliga kilar XD
tahahahahahahhaaha, kul XD men jag
lägger upp bilder senare! eller imorgon,
om jag hinner :PPppPppppP

Jag måste dra nu, puss <3

Kommentarer
Postat av: Felix

Knulla oss! À à à à !

2010-10-11 @ 18:01:00
Postat av: A

Eller hur!

2010-10-11 @ 18:01:13
Postat av: Gt

Sjung bättre!

2010-10-11 @ 18:01:28
Postat av: J

Hahahaha! Men skön

2010-10-11 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0