ska åka hem snarttt

Hejhej alla söta läsare
nu sitter jag här och lyssnar på music.
KOm hem nyss från en tur i skogen, thaha:P
jag/vi gick vilse i skogen och såg
älgbajs och fotskpår:P
Kul att se, tur att man heller inte blir sjuten :P
men jag åker hem snart,
jag lägger upp nya bilder imorgon,
jag är stolt fotograf!
Vissa vill att jag ska ha en tävling,
vill ni det :P?
t.ex den som vinner får ett par uggs
från en hemsida :P
och andra plats får en armband
trejde får en länkaing :P
vad tycker ni?
ska jag ha så, eller veckans blogg:P?
hjälp mej!
tipsa mej, jag kommer strax att byta hotmail:P
och fixa satt allt är ny:O
design också:P
men ni får har en bra söndag!
ovh flickor 97
vinn nu!'
jag hejar på er! <3


//Aåphinyaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

det borde du!!!!!!!!!!

2010-10-17 @ 13:00:59
Postat av: Anonym

det borde du!!!!!!!!!!

2010-10-17 @ 13:01:00
Postat av: Anonym

det borde du!!!!!!!!!!

2010-10-17 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0