vad jag har gjort...

tjatja bloggeeen
nu sitter jag och lyssnar på "hey soul sister"och sjunger med lite
thihi
men igår hann jag inte blogga för att jag åkte hem från
Farmor
så hann jag inte blogga riktigt..
så förlåt mej alla söthisar
men idag var jag inne i Fynda
vir mitt hus, och kikade in
så hittade jag lösögonfransar för 20kr och naglar för
10/15 kr
så jävla skön asso hahaha
men m, en sak ni inte visste om mej^^
att jag reeed på en häst, det
var rolig men läskigt :O
thaha, hos farmor var det
2ponny i hennes trädgård
5katter ny föda
1hund
ett ZOO
thahahah
saknar farmor, vill åka dit imorgon
och sen var de god mat!!
menmen, nu måste jag verkligen dra..
kram
förlåt att jag bloggar konstigt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuullliiiig blogg i Love you

2010-10-05 @ 07:14:33
Postat av: sanna

sv: åh nära jobbet och skolan, kanon. får kolla in den någon dag ;)

2010-10-05 @ 09:21:43
URL: http://lolad.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0