vaknat som gott

Hejsan^^
vaknade nyss, och åt frukost :p
MUMS!
Snart ska vi ut och plocka svmap,
elller nåt ^^
För att det ska vara så på en lördag, men
det kallt här i Småland!
men solen skiner skit fin,
och snart ska jag leka men 2hundar:P
göölliga, men
hä'r finns det 2hästar
2hundar
1kanin :P
Göööölliga<3
Men min lördag kommer bli underbar,
förlåt mej alla som skickar in idolbilder..
jag kan inte lägga upp dom just nu,
jag kan inte spara mina bilder
här:P
men när jag kommer hem lovar jag, och visst
kan jag visa min gamla stanstiik



visst, men ska dra nu^^
hare bra nu puss!

BTW: Oksana Ortega är bäst//Dt

Kommentarer
Postat av: DT

Hahhahahah, fan va jag är bäst!

jag kunde hennes lösenord, fan va lätt!

2010-10-16 @ 10:50:04
Postat av: rasmus

hahahaahhahahahah, fan!

hon läser nog inte bloggen, så onödigt!

2010-10-16 @ 10:50:45
Postat av: frida

tack så mycket :)

2010-10-16 @ 12:54:45
URL: http://capturethemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0