...

Hej igen
Nu sitter jag och lyssnar på världens bästa music:P
Och fixar min snygga blogg..
hoppas jag bloggar mer här än alskareeey.blogg.se
jaja..
men idag har jag badat i Erikst. badet med klassen, och träffade på några blåinga
ögon..
thahhaha, tills slut fick vi ett nummer
han va verkligen söt, men samtidigt med det är jag upptagen med en kille
Om jag inte hade skulle jag inte heller vilja ha en kille då..
Men vänner är det väll klart^^

men nu ska jag fixa en hel del till av bloggen
hoppas satt ni trivs här i min nya blogg


ful men bjuder på den XD

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så fin bild<333

2010-09-22 @ 18:42:48
Postat av: simone

gulligt :)

2010-09-23 @ 12:28:31
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0