14...wtf, mamma redaaan??

http://micahs.se/
den här tjejen är inte klok..
skit
blev av med sin oskuld när hon va 11/12?
wtf, och nu har hon barn som ska födas snart
hon är ihop med en 17/18årig?
våltagen eller vad?
jag erkänner att det är verkligen dkit dum
flickan som är lika gamal som jag har barn
och hon ska få barn-.-
fyfan!
va äckligt att bli spräck av 2/3personer..
och fått barn
använder hon inte kondom eller vad-.-??
skulle aldrig ta min oskuld om jag var 15/17år.
ÄCKLIIIIIIIIIIIIGT
men det hennes problem, hon pluggar t.o.m
hon går i 8an
hon gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


//Aphinya&VILMAA

Kommentarer
Postat av: Emelie - 19år & blivande 2barnsmamma

Att kalla någon för hora just för att personen ifråga blivit av med oskulden som 12år gammal och gravid som 14år tyder ju bara på okunskap. Sen kan jag hålla med om att bli mamma när man är blott 14år är väl ingen hit direkt, dessvärre så ska jag inte säga så mycket då jag fick min dotter när jag var 16 och skulle fylla 17. Är jag också en hora för det? Nä skärp dig!

2010-11-08 @ 22:57:17
URL: http://mammatillebbaa.blogg.se/
Postat av: Elle

Vilken tur att det är Mikaela och inte någon av er andra unga som ska ha barn...för mer omogna tonåringar får man leta länge efter! Har följt Mikaelas blogg länge nu, och hon gör verkligen allt för att växa in i rollen som mamma, tänk efter lite, är hon värd det ni skriver? Jag är helt säker på att hon blir en jättebra mamma! Hon älskar sitt lilla barn!

2010-11-08 @ 23:06:11
Postat av: malin

Haha, va fan är det för fel på dig? det märks ju att du själv har skrivit kommentaren om att Mikaela ska vara en hora. Läs i bloggen så får du lite mer kött på benen innan du börjar anklaga henne! Ja visst hon är 14, men hon gör verkligen det bästa av situationen. Men du är bara en äcklig fjortis så vad vet du om nåt! hahahahha

2010-11-08 @ 23:41:19
Postat av: sanna

ålder är bara en siffra.

och det är hennes val, om du ska skriva ngt om henne kan du ju lika gärna kolla upp det du ska skriva om så det inte bara blir helt fel som det blev nu? Även om hon nu är fjorton så gör hon det bästa av det och jag tror att hon kommer bli en bra mamma!



Och btw så kanske du ska kolla upp vad ordet hora betyder, för enligt ditt inlägg har du ingen aning om vad det är!



svedin

2010-11-09 @ 00:20:09
URL: http://ssvedin.blogg.se/
Postat av: Cornelia

stackars stackars lilla flicka! du är helt ute och cyklar, någon borde läxa upp dig ordentligt gällande... allt!?

Värderingar, respekt, fri vilja, olikheter!?

Du borde skämmas, det spelar ingen roll om du vet eller inte vet vad hora innebär. Det spelar ingen roll vad för ord du använder, ditt första problem är att du dömer människor, smutskastar dem beter dig riktigt vidrigt!

2010-11-09 @ 01:38:02
URL: http://corneliathulin.blogg.se/
Postat av: M

Din äckliga jävla muslimhora.

2010-11-09 @ 02:13:27
Postat av: Anna

Kan bara säga att du själv beter dig som om du vore 10 år, eller yngre. När du blir äldre försåtr du förhoppningsvis att man inte säger att nån är hora, eller fula saker om andra, eftersom alla får göra som de vill med sina liv. Jag hoppas du växer upp snart, för om du vore min dotter skulle jag skämmas ordentligt över hur du beter dig nu.

2010-11-09 @ 08:33:44
Postat av: CHRISTOFER

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

M BORDE LÄRA SIG LITE BÄTTRE RELIGION

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

OCH FYFAN VA SYND OM FLCIKAN SOM KNULLAR MED 3PERSONER

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA

H O R A LUNGT JAO

2010-11-09 @ 15:19:28
Postat av: JOHANNES

hahahha

fan är alla på Aphinya för, när skrev hon hora?

förlåt, men hon ska tycka om hennes åsikt, ni behöver inte jävlars.

ni är ju bara 12år, så väx upp er själva!

2010-11-09 @ 15:21:54
Postat av: Mikaela - 14 år och gravid

Jag var för det första mer 12/13 år än 11/12 år.

Och jag går faktiskt i 9an om du har läst!

Dessutom har jag inte ens skrivit hur många jag har haft sex med så du ljuger?

Jävligt dålig stil att sitta och ljuga, det är okej att ha sina åsikter, men man kan ju fan inte sitta och hitta på?!

Du kan väl läsa på innan du yttrar dig nästa gång.

2010-11-09 @ 16:38:30
URL: http://www.micahs.se
Postat av: Anonym

Mikela eller fan du heter!

Alla hör har rätt, du har barn när du är 12?

Vi är 14/19år och inte har barn .. Shit vad det låter konstigt!

Aphibya har rätt!

2010-11-09 @ 18:36:43
Postat av: Sandra

Väx upp säger jag bara,man skriver absolut inte så om någon.

2010-11-09 @ 18:50:48
Postat av: Anonym

Euyy, käften.

Du ska inte heller lägga dig i min åsikt!

Din lilla hora, hon överdriver inte ett dugg!

Hon har rätt, Alltså menar jag Aphinya!

Alla ni är bara avunsjuka bara för hon inte har barn och ful som Mikeala fan hon heter.

Alla ni här är svartsjuka, Aphinya har ett bra liv.

Men ni/du som får barn nu kommer inte få en bättre liv för sig, den dära Mikeala kommer knulla med en annan snart jag lovar.

Hon kommer knulla med en 34åring!

2010-11-09 @ 19:30:05
Postat av: Linda

2010-11-09 @ 19:30:28
Postat av: Alex

Idioter, inga ska säga emot Aphinya!

2010-11-09 @ 19:38:17
Postat av: Amanda

Väx upp! Har du någonsin hört ordet hyfs?! Har du fått en riktig uppfostran! Kom tillbaka om 10 år istället och säg att du aldrig har gjort något dumt. Du beter dig som en liten 5 åring. Du är väl bara avundsjuk på att hon får mer uppmärksamhet än dig. Hon är mycket mognare än vad du är iallafall och svartmålar inte dig. Sen kommer hon att vara 15 när bebisen kommer också. Jag hoppas iallafall att du aldrig får barn, för dom barnen hade det verkligen vart synd om!!

2010-11-09 @ 19:52:21
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:17
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:17
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:17
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:18
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:18
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:18
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:19
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:20
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:20
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:21
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:21
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:22
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:22
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:22
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:23
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:23
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:24
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHaha VAD HETER DU aha Amanda!!!!

HAHAHAHAHAHA!

Säger du att jag är 5? Jag är 17 och du ör sörkert 12, din lilla kuk sugarre!

Jag är inte svartsjuk, har inte sagt inte lilla du(fett dissad känd dig det också)

jag vill inte ha barn när jag va 14 nej 13HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

VILKEN OSKULD MUN SOM SÄGER SÅ

NÄR JAG KNULLAR ANVÄNDER JAG KONDOM UNGA FLICKA

DU DIN MAMMA BORDE INTE FÖRT DIG FÖR DU ÄR SÄRKERT

PATETISKT OMLIFER MEN VITT FACE!

DU SÄGER INTE ATT MIN KOMPIS ÄR NÅNTING, HON FÅR MÅLA SVART OM HON VILL ! VA INTE AVUNSJUK ATT HON ÄR SNYGG FÖR DET VET ALLA DIN HORA

HON ÄR SNYGGARE ÄN DIG , du ser ut som din pappas kuk

kul att du inte bor så lång från mig va?

JSG SKA NOG KOMMA TILL DIG OCH TA LITE SNACK NE VÄNTA LITE

DU ÄR JU BARA 12 År!!!!!

MAN FÅR INTE MOBBA SÅNA:(

synd:(

tycker synd om dig!

Men den där lilla mikalea komet få cp barn

hon är nog omogen



HÅLL DIN ÅSIKT FÖR DIG SJÄLV, SÅ HÅLLER VI VÅRA!

2010-11-09 @ 20:00:24
Postat av: Anonym

AMANDA SUG MIN KUK!

ANVÄND LITE SMINK, Ne fan! Du vet inte vad smink är fan!

Shit

2010-11-09 @ 20:01:28
Postat av: Anonym

JAG. T Y C K E R , att ni borde växa upp occh inte lägger i min åsikt!

Finns 3000läsare som inte vill se era idiotiska kommenterarer!

Fattar ni,,???

V Ä X U P P N U F Ö R I H E L V E T E!!!!

MIN ÅSIKT

2010-11-09 @ 20:08:17
Postat av: Lukas

SANT APHINYA!

2010-11-09 @ 20:09:20
Postat av: Anonym

Hahahaha lär dig svenska!! Hahah

2010-11-09 @ 21:04:40
Postat av: Lukas

Haha, lär dig själv snorung.

Du inte svenska jag inte fatta!

Din hora!

2010-11-09 @ 21:20:17
Postat av: Anonym

Stoppa kuk i den Amanda

2010-11-09 @ 21:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0