Hejhej bloggen

Idag har jag vart i skolan och haft So-prov..
Jag tror inte att jag klara mej, men på enda sidan av mej tror jag att
jag klarar mej..
Men idag var jag skit trött, somnade nästan..
Men jobbig dag också, men vet inte varför :)
Samtidigt när jag är sur, så är jag fortfarnade glad ^^
Lika glad som Cassnadra idag, thahhahahahha
Oksana med, både Oksana Cassndra va kontiga :O
smeker mitt hår och viftar med en grön penna med
slingor eller vad det heter:P
Thahhahahahahah, men idag såg vi en mask
eller en fjärilslarv eller vad det heter..
Äckligt
Men idag ska jag på dans igen, ska bli roligare när halva av mina
klasskompisar följer med och och provar
och träffade just, 4läsare i Aspundenskolan..
världens gulligaste läsare, de va lite osäkra
när de frågade mej
ni som ser mej på stan elller var jag än e
kan ni väl komma fram och hälsa, skulle vara roligare att ni gjorde det
istället för att förfölja mej..
det har hänt massor med gånger:)
Men jag älskar er läsare
så fina
och gulliga
...
Idag  var jag Och Ella också i Utanlands, thhahaa
Men skoja
jag frågade Ella idag om hon ville
gå utanför skolan
så råkade jag fråga, -ska vi åka utomlands..
Vi var i Högalidsparken och cyklade med
röda cyklar..
kul, men ont,,
hade kul med Ella, och träffade 2hundar som var sååå söta


(OBS: glöm inte bort att följa min blogg, om du
följer min, följer jag gärna din eller
frågar/ställer frågor på frågstunden)


Ni får har en härlig helg


I loves Dogs <3

Kommentarer
Postat av: Erika

sööööt biiil:)

2010-09-24 @ 16:38:22
Postat av: Anonym

vart och vilken dans äre? :) <33333

2010-09-24 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0